H Trixie Mattel ξέρει να τραγουδάει

660

«C’mon Loretta», τραγούδησε η Trixie Mattel και, ναι, το καινούργιο κομμάτι της αγαπημένης drag queen δεν είναι καθόλου κακό.

Ας είμαστε ειλικρινείς: δεν διαβάζω Grammy στον καφέ της. Ωστόσο, ακούγεται πολύ ευχάριστα – και το ίδιο ισχύει και για το βίντεο: τιμώντας το γυναικείο τένις (το οποίο ανακάλυψε και ερωτεύτηκε «μια μέρα με χανγκόβερ»), η Trixie Mattel κάνει ένα ταξίδι στο χρόνο και μας δείχνει μια… δημιουργική εκδοχή του αγώνα «Battle of the sexes» μεταξύ μιας από τις μεγαλύτερες (κάποιοι λένε της μεγαλύτερης) τενίστριες των ΗΠΑ, της Billie Jean King, με τον Bobby Riggs.

Για την ιστορία, η Billie Jean αγωνίστηκε εναντίον του Riggs στον αγώνα που ονομάστηκε «Μάχη των φύλων», και, κερδίζοντάς τον, ουσιαστικά έβαλε στο χάρτη το γυναικείο τένις, στη δεκαετία του ’70. Φεμινίστρια και ομοφυλόφιλη, δέχτηκε πολύ bullying από το Riggs κατά τη διάρκεια του αγώνα, τον οποίο, πάντως, κέρδισε πανηγυρικά.

Η Trixie Mattel κάνει αναφορά και στη Loretta Lynn, που έκλεισε χθες τα 90, και στην ταραχώδη σχέση της με το σύζυγό της. Με μια τεράστια ξανθιά περούκα και το χαρακτηριστικό έντονο μακιγιάζ της, η Trixie Matttel, αφού χάνει έδαφος απέναντι στον πολύ εριστικό αντίπαλό της, στο τέλος, με μια κίνηση – ματ, βγάζει – από κάπου! – μια λακ, ψεκάζει την περούκα και το μπαλάκι του τένις, του βάζει φωτιά και με ένα δυνατό σμας, ανοίγει στον αντίπαλό της μια… τρύπα, πέρα ως πέρα.

Γκέιμ σετ ματς Τρίξι.

«Ξέρω ότι η μουσική των ντραγκ κουίν δεν είναι παραδοσιακά της καλύτερης ποιότητας. Δεν μου αρέσει να το λέω, αλλά σε κάθε άλμπουμ που βγάζω, πρέπει να σκέφτομαι όλους εκείνους που από ένστικτο απορρίπτουν τη δουλειά μου, γιατί μου αρέσει το κρος ντρέσινγκ. Πώς θα το ακούσουν; Και σε ποια σημεία του δίσκου θα τους αφήσω να δουν πίσω από την κουρτίνα, με αυτή τη μικρή απόδειξη ότι ‘γουοου, υπάρχει τελικά λίγη μουσικότητα εκεί μέσα’», είπε η ίδια για τη δουλειά της και τον τρόπο με τον οποίο την αντιμετωπίζουν οι άλλοι.

Είναι δύσκολο να κρίνεται κανείς για τη δουλειά του με κριτήρια που δεν αφορούν τη δουλειά του…